- ایران خودرو
- پارس خودرو
- سایپا
- کرمان موتور
- گروه بهمن
- مدیران خودرو
- گیربکس DAE
- گیربکس AL4
علل اجبار در ریمپ خودرو تارا اتومات چیست؟
اول یک معرفی از تارا داشته باشیم
عرضه خودرو تارا اواخر مرداد ماه سال ۱۳۹۹ به صورت رسمی شروع شد و به تعداد محدود در دسترس مشتریان قرار گرفت. طرح پیشفروش این خودرو داخلی، اواخر شهریور ماه همان سال، انجام شد.
در ابتدا بهتر است مدلهای مختلف تارا را در جدولی برای شما بیاوریم، تا قبل از صحبت در مورد آنها، یک دید کلی در مورد تیپهای مختلف این خودرو داشته باشید.
از سال 1399 تا اوایل 1404 این خودرو با ایسیو موتور kesens ارائه شد و از مرداد 1404 با ایسیو موتور Aecs وارد بازار میشود . فرق خاصی بین این دو ایسیو در عملکرد خودرو نمیباشد و بعد ریمپ هر دو یک توان میدهند. ولی گیربکس این خودرو در تمام مدل های اتومات برند Dae نسل 7 میباشد.
ریمپ گیربکس و ایسیو این خودرو در مجموعه ریمپ انلاین انجام میپزیرد.
علل اجبار در ریمپ چیست؟
خودرو تارا اتومات در حالت نرم افزار فابریک شرکتی دارای مشکلاتی از جمله :
- تاخیر در پدال گاز
- ناک وحشتناک در دور های مختلف
- مصرف بالای بنزین
- ایراد در کروز کنترل خودرو
- خنگی گیربکس در شروع حرکت
- سبک کردن دنده خیلی سریع
- تعویض نکردن دنده در شیب های مختلف
- معکوس ندادن
- داغ شدن و خنگ شدن و کاهش گشتاور
- گیر کردن در دنده 2
- ضربه زدن هنگام ایست کردن در ترافیک ها
- تقه زدن درجا تعویض دسته دنده
- هول دادن بین تعویض دنده در حرکت
- و….
با وجود این مشکلات و رانندگی با این خودرو علاوه بر اسیب به موتور و گیربکس خودرو در کیلومتر های پایین از رانندگی کند و لش این خودرو عذاب میکشید و به فکر فروش ان می افتید.
بعضی ازین مشکلات در نمونه دنده دستی هم وجود دارد مثل ناک و کپ بین دنده و تاخییر پدال گاز و….
تمام این موارد در مجموعه ریمپ آنلاین برای اولین بار در ایران به اصولی ترین شکل ممکن حل شده است. و رانندگی کاملا متفاوتی رو با تارا تجربه میکنید .

